Saturday, December 26, 2009

~apa aku tulis ni????~

Kata orang kalau kita tak dapat nak bersama dengan orang yang kita suka dan sayangi..dan kita hendak melihat orang yang kita sayangi itu bahagia maka kita kena lah membiarkan orang itu "terbang" tuk mencari kebahagian yang diidam2kan...bila kita melihat seseorang itu bahagia kita pon akan merasa bahagia juga walaupun perit...

berada di situasi ni memang sesuatu yang tidak di ingini oleh setiap orang dalam dunia ni...terpaksa mengalah dan menanggung derita...tapi apakan daya...satu keputusan harus dibuat dengan betul agar tidak berlakunya perkara yang tidak diingini seperti putus sahabat, tidak bertegur sapa, tidak ber'sms' dan seabagainya..

malah perkara ini berlaku pada diriku..aku suka pada seseorang..akan tetapi apabila diluahkan maka tidak mendapat jawapan yang di ingini..jadi aku membuat keputusan untuk membiarkan dia 'terbang' dan aku berdoa agar dia bahagia serta gembira...segala salah silap dia aku maaf dan segala janji2 yang kita buat pon aku dah lupakan...lembaran baru harus dibuka pada tahun baru ni..cuma satu pintaku..jangan dilupakan terus persahabatan kita.....dan jangan takut lagi tuk bersemuka dengan aku (kalo ditakdirkan jumpa la) dan jangan la lari lagi...dah penat nak main kejar2 ni..biarkan la tahun 2009 penutup untuk episod kejar mengejar ni..aku dah lupakan semua dan dalam memori ingatan aku hanya satu..kamu la sahabat aku tidak lebih dari itu......

dan maafkan aku kira ada salah silap yerk....

p/s: tulis sambil tengok titanic...huhu:(

2 comments: