Friday, December 25, 2009

~Penginapan yang best~

2.5 D 2.5 N

Mesti semua pelik kenapa 2.5D 2.5N..biasa yang kita dengar 2D 1N, 3D 2N dan sebagainya tapi yang ini pelik..Penginapan kat tempat ni memang best ar korang semua kena try ar…kerana:

1. Berkongsi dengan ramai orang dalam satu bilik.

2. Ada orang yang sentiasa menjaga kita ( cantik2 plak 2…) hehe

3. Ada juga yang datang menanyakan keadaan kita ok ke tak?..hehe

4. Ada satu je yang tak best kat tempat penginapan ni..makanan berbau ubat..serta kena makan ubat…huhu

Ni semua berlaku kerana aku dimasukkan ke hospital pada malam hari dan kuar pada siang hari..keadaan aku memang teruk pada malam 2..sampaikan mak aku tak tahu nak wat apa dah..last2 ke hospital..sakit kepala yang amat sangat…huhu…memang aku pengsan pada malam tu..ingatkan dah sampai ‘seruan’ dari yang Maha Esa..ingatkan dah tak sempat tuk meminta maaf dari rakan2 jikalau ada salah dan silap..ingatkan dah tak sempat tuk memohon keampunan serta taubat dari ALLAH..huh..alhamdulillah ALLAH memanjangkan umur aku untuk beribadat serta memohon kemaafan dari rakan2..Dek kerana kejadian malam itu aku sedar bahawa aku perlu beribadat lebih banyak lagi kerana aku tidak tahu berapa lama lagi aku akan hidup..huhuhu…minggu depan baru dapat result dari ujian darah serta x-ray kepala ku…huhu…aku berharap agar tidak mendapat perkhabaran yang tidak elok dari para doktor huhuhuh….:(

Rakan2 sekalian maafkan la segala salah dan silap aku..aku maafkan salah silap kamu semua…moga ALLAH akan memberkati kalian…

2 comments:

  1. knp terkezut ni..hahaha:D

    biasa2 jer(xtahu la teruk ke x)...doa2kan agar dapat result yg baik tuk didengar ya...:D

    doa taw:D..harap xda yang serius...huhu:D

    ReplyDelete